dinsdag 6 oktober 2020

Getting wireframed for committing design

Deze en vorige week zijn we bezig met een opdracht gegeven door Visio. De opdracht die ze gegeven hebben is goed duidelijk dus konden we als groep snel aan de slag om een oplossing te gaan maken. Daarvoor zijn we bezig geweest met flowcharts en wireframes. Dit is de eerste keer dat ik zelf een wireframe in elkaar zet, maar voor mijn gevoel is het me wel goed gelukt. Nu we al onze wireframes met elkaar hebben vergeleken zijn we begonnen met het maken van een wireframe die alles samenvoegt voor het eindproduct. En na mijn mening ziet die er nu al goed uit. Dus hopelijk na wat getest kunnen we onze wireframe afronden om vervolgens het eindproduct in elkaar te zetten en dan hebben we een mooi iets om te laten zien aan Visio. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beter laat dan nooit

Tis alweer een tijdje sinds mijn laatste blogpost, dat is omdat ik hard bezig ben geweest met het afmaken van het design voor de vakantie, e...