zondag 15 november 2020

Beetje een traag(ish) weekje

 Deze week is er niet veel spannends gebeurt. Maandag heb ik gemist omdat ik ziek was, dus ik sprong niet heel lekker de 2e sprint in. Dinsdag hebben we met zijn allen een goede sprintplanning in elkaar gezet en hebben we de rollen verdeeld. Deze week was vooral nog voor onderzoek en wat dingen doen buiten het project (voor mij tenminste). Ik ben begonnen met het lezen van het boek 'getting things done' en ik heb me verdiept in kleurentheorie. Maar door de gemiste maandag en de nog wat onproductieve dinsdag loop ik wel iets achter op waar ik hoopte te zijn deze week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Beter laat dan nooit

Tis alweer een tijdje sinds mijn laatste blogpost, dat is omdat ik hard bezig ben geweest met het afmaken van het design voor de vakantie, e...